MPPT Re: Matika v MCU

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Leden 2 23:07:49 CET 2013

On 2. 1. 2013 16:32, Andrej Jancura wrote:
> V nasich koncinach je totiz mat
> poznamkovy zosit najvacsim zlocinom proti loajalite voci
> zamestnavatelovi a nadriadenemu. A potom, ked ti do hlavy tlcu stale
> hesla ako "chlapci nemyslite a robte", ci "vcera bolo neskoro", tak sa
> nediv, ze sme v zumpe...

Az tak cierne to nevidim, ani nechcem pokracovat v OT filozofovani, len
pridam jednu historku na pobavenie, skutocne sa stala.
Uz je to davno, robil som v jednej pomerne velkej firme, v ktorej sa po
revolucii casto menili generalni riaditelia. Jeden, ktory dovtedy riadil
vyrobu, viedol poradu celeho podniku, kde mu o.i. veduci HW a SW usekov
vysvetlovali aktualny stav. On si ich vypocul a povedal: "jaaaaa vam dam
hardware, jaaaaaa vam dam software, ROBIT BUDETE!"

miro