MPPT Re: Matika v MCU

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Leden 2 16:32:46 CET 2013

Pozri Radku, riesime tu uz od vianoc bastle, tak sa prosim ta moc
nehnevaj. Vies ked som bol este v reichu, tak tam sme najprv zobrali
zosit a spisali si vsetko co nas k danej elektronike napadlo, od
specifikacii cez poziadavky az k funkcionalite. Az potom sa zacalo
vobec nieco robit a bastlit... Mozno sa ti to bude zdat zbytocne a vo
firmach v CZ-SK sa to ani nerobi, ale pozri sa, kam to dotiahli s
elektronikou v reichu a kam v cz-sk... V nasich koncinach je totiz mat
poznamkovy zosit najvacsim zlocinom proti loajalite voci
zamestnavatelovi a nadriadenemu. A potom, ked ti do hlavy tlcu stale
hesla ako "chlapci nemyslite a robte", ci "vcera bolo neskoro", tak sa
nediv, ze sme v zumpe... A este do tej smradlavej len padneme, ked
dojdu nakradnute peniaze a ludia nebudu mat z coho zit a platit. Ale
toto je uz velke elektronicke OT, takze ja sa uz viac pytat ani
vyjadrovat nebudem... S tou elektronikou si to urob ako myslis a ako
vies.

A.