Matika v MCU

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Leden 2 21:03:19 CET 2013

tak jsem to udelal a je to parada - v podstate mi stacilo jen vyhodit to
deleni 64 co jsem delal...jinak celej algoritmus zustal

funguje to luxusne podle mojich predstav - ted jsem to sice zkousel jen
se zdrojem s proudovym omezenim, ale krasne regulator drzi zdroj presne
na rozhrani kdy problikava proudove omezeni a napeti cestuje radove do
desetiny voltu - pokud hejbu s proudovym omezenim tak to jen dorovna PWM
plneni a zase to zavesi na nastaveny proud

jsem zvedavej zitra pres den

dik vam i kolegovi Pecovi

RV