OT: Drobna poznamka k univerzalnim dalkovym ovladcum na TV

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Středa Leden 2 17:35:10 CET 2013

> A který máte nastavený kód? To DO jich umí stovky, pro různé přístroje
> různých výrobců. Nebo se tak chová s jakýmkoliv kódem?

Na osciloskopu je zjevne videt, ze vyrobce pocita s tim, ze dekoder se
zasyncronizuje na prvni bit a pak uz dodrzuje jenom urovne stredu bitu takze
mezi dvema bity 1 delky 0.9 msec je 0.1 msec dlouha 0 (neco jako hazardni
stav, nebo mizerne nasamplovany kod v chipu DO) takze metoda, ktera nejde po
urovnich uprostred bitu, ale pocita hrany signalu je pri dekodovani v pr....

A ano je to tak u vsech "stovek" kodu ktere se tam daji nastavit

Taky proto mi prodavac duverne sdeloval - "tady to nariznete jen malinkou
dirkou a kdyz tak to vratte" - coz neudelam, protoze az se procesor robota
vice zatizi - dekodovaci procedura se nebude volat tak casto a 100 usec
hazardni stav ji nerozhazi ..

Zdravi Petr Kubac