OT - Opet platebni karta

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Únor 27 23:41:02 CET 2013

On Wed, 27 Feb 2013, Petr Zahradnik wrote:

> Je docela zajímavé, že se něco takového může stát. Že kód dokázal do
> software dostat, že ho po něm nikdo důkladně nezkontroloval. Takový
> automat není levná záležitost, to je fakt dost dobrá vizitka výrobce
> těchto automatů.

To mne zas tak neprekvapuje. Velka firma na software, spousta lidi
ale obchodniku a kdyz jde clovek pod povrch tak zjisti ze tam soft
opravdu pisou tri lidi z toho dva delaji jen neco protoze vsemu
nerozumi a ten treti je vlastne persona na ktere to cele stoji.
Po nem uz nikdo nic nekontroluje - neni kdo.. To je obvykle schema
stredne velkych firem.