OT: MB na domaci server s napajenim 12V

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Únor 26 16:52:00 CET 2013

Původní zpráva ze dne 26.2.2013 od Tomáš Koželuh:

> Co se týče virtualizace, tak Microsoft dost zaostává,

V čem?

> takže teď háže především licenční klacky pod nohy.

Licenční klacky mi nevadí, licencí mám dostatek, v pohodě se vejdu, že
to ten server ani nezvládne :-)

> Na druhou stranu VMware začíná utahovat šrouby a u ESXi 5 už je více
> omezení oproti ESXi 4.1.

Pěkné je, že do VMWare Workstation dali možnost připojování se k
virtuálům na ESXi, to se mi líbi, to je fakt. Na druhou stranu, jestli
to řídit přes VMWare nebo přes vzdálenou plochu, to je celkem jedno.
Předchozí verze ESXi nemám, kdysi jsem si koupil to jejich video
školení, to už nevím, jaká tam byla použitá verze. Sám jsem si zkoušel
tu pětku.

> Každopádně já bych doporučil nasadit ESXi, zatím není pozdě... ;)

Tak zase ono není pozdě asi nikdy. Není zase až takový problém ten
Windows Server kdykoliv hodit pod ESXi, pokud je s ním hardware
kompatibilní, což tedy je. Zvirtualizovat cokoliv se dá snadno. Ale
asi pro to u mě není důvod :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem