OT: MB na domaci server s napajenim 12V

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Únor 26 12:08:56 CET 2013

Oproti tomu AMD to určitě bude mít mnohem větší výkon. To AMD bych srovnal s
nějakým Celeronem asi. Ale zas na druhou stranu, aby to ve špičce zvládal
měnič, tak bude třeba pořídit nějaký lepší kousek, protože předpokládám, že
ve špičce si H77 s i3 může vzít víc než těch 60W.
Ještě jsem zapomněl na jednu důležitou věc, ta E-350 je pasivně chlazená.
Nevím, jak se dají pasivně uchladit i3, pokud to jde, tak bych do ní šel. V
tom mým serveru má mechanické součástky pouze disk na data a taky je to
bohužel slyšet. Ale pokud hluk nevadí, tak je to asi jedno a pasivní být
nemusí, že?