OT: MB na domaci server s napajenim 12V

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Únor 26 11:31:55 CET 2013

No ja prave jsem dost na vazkach - Zacate je urcite zajimava varianta,
ale dost me zviklal kolega co ted poridil na domaci server desku s
chipsetem Intel H77 a do toho intel i3 s TDP 35W a prumerna spotreba mu
vychazi neco pres 30W i se dvema 1TB disky, s tim, ze je tam totalni
rezerva vykonu - rikal, ze to v podstate nedokaze vytizit na vic nez 10%
a pritom propustnost je pry vynikajici.

Radek Vicek