Re: Kouzla s obrazky (bylo: Re: Náhrada tranzistorů ze SSSR (Re: Jméno firmy))

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Únor 26 00:53:49 CET 2013

 26.2.2013, 0:31:54

Problem vsech "beznych" skenu je, ze nejdou rozume preves do 1 bit
rozliseni (perovky). Takova vec je proste docela hnusna, a dost
necitelna, napr. ten vas prevod, toho Jirkova djvu.
Djvu je bohuzel jedina moznost jak skeny udelat dostatecne male a
pritom koukatekne.
Kazdy muze mit jine priority, je jsem nepriklad ochoten provest 2
kliky navic, abych mel koukatelnej obrazek.
A ani v tom webovem rozhrani, i kdybych jej pouzival, vic nez 2 kliky
nepotrebuji.
IMHO vsichni clenove zdejsi kecarny jsou, co se PC tyce, prinejmensim
pokrocili uzivatele, takze by snad s djvu, coz dneska neni zase tak
exotickej format, nemeli mit zasadni problem.

Ale klidne muzeme hlasovat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz