Koniec znacenia SMD odporov

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Únor 25 21:23:04 CET 2013

Řekl bych, že tam bude drobný rozdíl...

Počátkem 90. let nebyla globalizace zdaleka tak pokročilá a bylo mraky
různých firem. Tím pádem byla výrazně větší konkurence a ani velké firmy
si nemohly dovolit tolik diktovat.

Tuším, že dnes je Yageo bohužel jedním z největších dodavatelů a jejich
množství bude výrazně menší. Takže s tím související vliv spolu se
změnou přístupu (kdeže je tehdejší vstřícnost...) udělá svoje.

Rád bych se mýlil...

---
Jirka