Koniec znacenia SMD odporov

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Únor 25 21:03:45 CET 2013

Někde mi tu leží bezčíselné odpory 1206 ze začátku 90. let. Od těch nových
se liší jen tím, že byly s hnědým lakem. Možná jsem je tehdy dokonce koupil
v GM. Ale od té doby jsem je již nikde nepotkal. Takže tento pokus byl už
jednou neúspěšný.

PH

From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
Mozna ano. Ale hlasovani nohama je to jedine, co muzu delat.
A jedine, co mozna ma sanci aspon trochu zafungovat.
Velkych firem s neotresitelnym postavenim na trhu jsou plne
hrbitovy.

From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
Ja si takto, uz pred casem zakazal sony a amazon.
Bohuzel, musim konstatovat, ze Don Quijote bojujici s vetrnymi mlyny,
byl oproti me, pragmatik a realista.