pouziva nekdo tady beaglebone s kombinaci se starterware?

David Belohrad david na belohrad.ch
Pondělí Únor 25 17:42:57 CET 2013

uz se v tom rypu temer tyden, zatim bez vysledku - teda bez
valneho. Zjistil jsem, ze chyba neni v inicializaci PHY - tam se totiz
ani nedostanu. Zhavaruje to jeste pred tim na alokaci pameti.

dnes jsem si s tim hral cely den, a mam dojem, ze je nejaka shnilost v
nastaveni stranek v MMU. Odstranil jsem inicializaci MMU a ejhle PHY
zacalo chodit, a zamrzlo to prozmenu pri alokaci pameti nekde v DHCP...

takze podezrivam, ze panove z texas instruments udelali nekde chybu v
inicializaci pameti.

nejak nevim, jestli to strankovani dobre chapu, ale z nejakeho neznameho
duvodu alokuji stranku 512MiB pro DDR pamet. Na cipu je ovsem pouze
128MiB.

.d.