pouziva nekdo tady beaglebone s kombinaci se starterware?

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Pondělí Únor 25 14:54:43 CET 2013

Rozhodně neodpovím na ten konkrétní dotaz, ale jako inspiraci příběh ze
života.

Stavěl jsem průmyslový linuxkový strojík ARMem od cirrus logic.
Na eval. boardu měli PHY čip, kterej jsem neuměl sehnat, tak jsem tam dal
DP83848. Několik nepoužitých pinů jsem v souladu s datheetem přes odpory
připojil k zemi.

Eval. board a pak i moje deska používaly booltloader redboot.
Redboot naběhl, ale síť neviděl ikdyž všechno na světě vypadalo že je v
pořádku.

Tak jsem se vrátil s větší pozorností k tomu datasheetu od PHY a ejhle jeden z
pinů co jsem připojil na log. 0 se čte při resetu a když je v nízké úrovni,
tak se PHY přepne do loopback módu, čili přijímá jenom svůj vlastní výstup.

Abych nemusel předělávat desku, modifikoval jsem inicializaci PHY v redbootu,
tak že se explicitně MII příkazem ten loopback zrušil.

Původně jsem patchoval i inicializaci desky v jádře linuxu, ale to nakonec
nebylo třeba, protože tou inicializací v redbootu se to spravilo až do dalšího
resetu.

Byl to veselý týden.

Takže zrada může být podobného druhu...

Jakub Ladman