Potenciometry pro 6mm panel

Středa Únor 20 20:51:38 CET 2013

Hezký večer,

     potenciometr slouží k regulaci výstupního napětí zdroje a ss proud
jím zcela určitě poteče. Ty z GMka chrastí v těchto případech nějak moc,
ale možná se mi to jen zdá. Mám jeden do dneška v jednom přístroji jako
regulátor jasu displeje a před nedávnou opravou pomocí Diavy to byla
hrůza, jak to blikalo a občas ani nechytlo kontakt a nastavení jasu bylo
spíše věcí náhody.

     Tloušťka panelu je docela problém, protože většina potenciometrů má
upevňovací matici dlouhou právě těch 6 mm jen některé více. Požadované
hodnoty jsou 10k a 1k

     Se součástkami z ESO mám dobré zkušenosti a posílají i normálním
lidem, jen to občas chvilku trvá. Třeba než vyrobí jeden speciální,
dosti mohutný, odpor.

     Děkuji všem, jdu bádat nad DS těch potenciometrů a věřím, že něco
najdu.

Saša Svobodová