Potenciometry pro 6mm panel

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Středa Únor 20 20:22:26 CET 2013

Spíše bych se zaměřil na otázku chrastění. Pokud přes běžec teče DC proud, tak začne chrastit vždy. Teď mluvím o uhlíkových ptenciometrech.
Zde již zmniňované pc16.... z Gmka nebo TP280 jsou pro AC aplikace fakt docela slušné. Pokud v dané aplikace teče DC proud běžcem pak bych volil raději cermet nebo drát(podle hodnoty).

6mm panel snad nemůže být problém, pomineme-li úplné mrňouse.
Pavel Glajc