PICkit 3 - skusenosti a dojmy

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Neděle Únor 17 23:54:44 CET 2013

Pokud ARMem myslíte to samé jako PIC (to jest MIPS + periférie), tak to
je ale blbý vtip. Jenom pochopit přerušovací sytém u ARMu, kde máte 8
typů přerušení do které se zpracovávají 2 mi různými způsoby a leze se
znich 3 různými způsoby (přičemž v jednom případě mohou nastat všechny v
jednom irq),  a je tam jedna vyjímka ve zpracování registrů  pro jedno z
přerušení a appnotes a dodávané drivery jsou v kvalitě by TI (a vy
potřebujete SIL2), tak to neříkejte na můj fyzický doslech. Teda pokud
máte rád své uši.

Pokud to byla ironie, tak to ještě chvilku chápat nebudu.