PICkit 3 - skusenosti a dojmy

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Neděle Únor 17 21:00:43 CET 2013

Dobry vecer,

aby sme si vyvetlili to obracanie na pravu vieru, ja nikoho na nic
nepresviedcam ani nikoho k nicomu nenutim. A to je trochu rozdiel, ako
ked clovek pozdvihne svoju dusu k Bohu sam... Pretoze sam chce, sam
uzna, ze su veci na ktore nema dosah a vplyv a ich zvladnutie je nad
jeho sily a schopnosti. Velka vacsina ludi tak ucini zvycajne vtedy,
ked sa ocitne v zivotnych srackach ak si teda spomenie, ze pomoc moze
hladat aj inde...

No a teraz k tomu ARMu. Len par mojich postrehov. Ako prve by som rad
poznamenal, ze tie manazerske rozhodnutia su akosi mimo, pokial sa
clovek zivi vyvojom a predajom par kusov. To je zvycajne rad, ze moc
neprerobi. Pri sto ci tisicovych seriach je to ine. Ale kedze ja sa
zaoberam elektronikou uz len ako hobby, a robim s tym co mam, teda s
PICom, si myslim, ze to je uz uplne jedno ci budem robit s PIC alebo
ARMom. Robim s tym, co poznam a kde vidim aj nejake vysledky.

Z hladiska seriovej vyroby to uz take jednoduche nie je, pretoze
vsetky tie super rychlosti a takty procesorov skryvaju v sebe urcite
technologicke rizika a nie je to jedno ani zdaleka pri EMC a
konstrukcii zariadeni. Pri tych high speed uz nemozete natahat spoje
na plosaku tak ako sa Vam paci, musite dodrziavat iste pravidla a
konstrukcne zasady. No a ked to uz navrhnete, tak aj vyroba musi
splnat iste technologicke parametre co pri doskach za 9.90 asi moc
vyzadovat nemozete. Dalej by ste mal riesit krabicku a celkove
mechanicke prevedenie. To je tiez kapitola sama o sebe. No a myslim
si, ze sa toho co vsetko treba riesit najde aj viac. To su len take
vseobecne kecy, ktore mna z fleku napadli.

A.

p.s.: Dufam, ze panovi doktorovi Valuchovi sa nezjezili vsetky vlasy
na hlave, ked som si dovolil spomenut ako argument EMC...