Re: OT - Nové Hodinky

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Neděle Únor 17 20:11:12 CET 2013

www.ebay.de
do hledání:
armbanduhr DCF Casio
armbanduhr DCF Junghans    apod.
ten co prodává ty Junghansy, tak přijímá PayPal a posílá po Evropě. Do ČR za 15 EUR.
Další zboží z nabídky doprava zdarma.
Jindra Polívka

Díky všem za rady. Začínám pomalu koketovat s myšlenkou na ty Titanové
co tu taky byly doporučované. Ještě se ale budu muset chvíli vnitřně
přesvědčovat. Je to víc než dvojnásobek sumy kterou jsem původně
uvažoval. A staré hodinky mezitím zase párkrát selžou což k
přesvědčovacímu procesu jistě zdárně přispěje :-)).

Koukal jsem na e-bay jak mi někdo doporučoval. Ty ceny jsou opravdu
poloviční vůči nám. Bohužel ani jedny hodinky neměly DCF. Byly pro USA a
Japonské systémy.

     Martin.