Re: OT - Nové Hodinky

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Únor 17 19:34:31 CET 2013

Tady se vám pootvírá na celá EU (pozor, budou se otevírat taby a MSIE to do
tabů nějak nezvládne a všecko to natlačí do jednoho okna v historii)

http://unas.ath.cx/pomucky/ebay_BIN_eu_cz.htm

----- Původní zpráva -----
Od: cipisek.cipr na seznam.cz

Ebay.com je americky portal, proto prodejci primarne zduranuji USA systemy.
Me hodinky umi vsechny tri systemy a clovek si zapne ten,ktery ho zajima.
Mrknete na UK respektive nemecky ebay , pripadne poptejte prodejce, pri
dnesni globalizaci se vyrobci nevyplaci delat pri verze jednech hodinek.

Ciprian

Koukal jsem na e-bay jak mi někdo doporučoval. Ty ceny jsou opravdu
poloviční vůči nám. Bohužel ani jedny hodinky neměly DCF. Byly pro USA a
Japonské systémy.