Re: OT - Nové Hodinky

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Únor 15 15:47:14 CET 2013

 15.2.2013, 15:23:42

Pokud vam jde o nizkou hmotnost, pak nejlepe titanove.
Napr:
http://www.boccia-titanium.cz/boccia-titanium-3798-01-i270.html
http://www.boccia-titanium.cz/boccia-titanium-3769-01-i827.html
Pro sebe jsem si vytypoval casia WVA-460DSE-2AVER.jpg
Bohuzel, ackoliv mnou stanoveny cenovy limit je vyssi nez ten vas,
tak tenhle model jej o par stovek presahuje, a vsechny vyhodne akce
jsem prosvihnul.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz