OT - Nové Hodinky

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Únor 15 11:37:44 CET 2013

No berte to tak, ze si kupujete hodinky v cene meho vcerejsiho tydenniho
nakupu...a jeste chcete aby to neco vydrzelo. ;-)

Jinak nez levnej kovovej tah, kterej se za rok rozvikla je lepsi ten
plast - navic na Gshockach je vsechno mozne jen ne levnej plast.

Mimochodem proc vlastne trvate na kombinaci analog/digi?

Hodinky nosim od malicka v podstate nonstop - i s nima spim - a za ty
roky jsem zjistil, ze potrebuju jen par veci, ktere musi umet, ale za to
zatracene dobre:

zobrazovat cas a datum/den - vsechno ostatni mam stejne na mobilu a v
mnohem lepsi podobe a vsechno dalsi zere jen energii baterky

odolnost, vodotesnost - jakmile je zacnete sundavat z ruky tak je to o
to je nekde zapomenout a nebo je nemate po ruce kdyz je nejvic
potrebujete, navic i kdyz je budete sundavat stejne je nejcasteji
skrabnete skrtnutim o zed

nocni nasviceni - takze bud s el. podsviceni, nebo kvalitni fosforove -
Super-LumiNova, nebo a na to jsem ted presel jsou tritiove indexy, ktere
povazuju za to nejlepsi co je

rozumna presnost - tolerovat se da u me u quartzek tak 1-2s za mesic -
proste idealne do 30 za 6 mesicu nez je zmena casu

vydrz na baterii - na tohle jsou udelani Kinetic nebo Eco-Drive - nemusi
se do toho lezt, nehrozi ztrata vodotesnosti a vite ze vas nikde
neenchaj - navic ty nove ukazuji i rezervu chodu a maji rezervu bezne 1
rok (ty moje mely jeste jen 180 dnu) - pokud bateriove tak jako zaklad
bych bral vydrz na baterku minimalne 4 roky

me z toho vysly tyhle:
http://www.chronoshop.cz/traser-military/traser-p-6600-type-6-mil-g

protoze mam tlapy jak mamut ;-) - koukam ze za rok zdrazily o 2kKc...

Radek Vicek