OT Chvala Linuxu, den stvrty, vecer

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Únor 13 00:11:53 CET 2013

On Tue, 12 Feb 2013 23:22:49 +0100 (CET)
Marek Peca <marek at duch.cz> wrote:

> Uprimne, opravdu nechapu, co na tomto uryvku -- a na jeho z velke casti
> skvele fungovani v praxi Jadra -- muzes pokladat za zle.

Komentar ma popisovat predovsetkym zamer a nie implementaciu.

Takze popisovat implementaciu naozaj nie je dobre, ale to neznamena, ze sa ma komentovat sporo (a uz vobec nie, ze sa ma spolahnut na samodokumentacnost zdrojakov).

Toto som nevymyslel ja, ale neviem z fleku dat odkaz.

> Weku, ukaz nejaky kus sveho kodu (abych nemusel sam hledat na Tvem webu ci
> jinde -- urci sam neco reprezentativniho).

Nemysim si, ze som nejaky extra dobry programator, no ale kvoli zabave, http://mikrozone.sk/pluginy/forum/forum_viewtopic.php?809 - naschval to je link do fora, aby som vyuzil tuto prilezitost a pripadne navnadil aj inych na "benchmarkovanie"... :-) zdrojaky su http://www.efton.sk/misc/snake.zip

Toto je zamerne pisane s ohladom na zverejnenie, inak ked je to len pre mna sameho, tak som samozrejme vacsie prasa :-) (ale zato pisem aj taku "konceptualnu" dokumentaciu)

----

> Co me tak rychle napada -- monoliticke jadro,

Aha, tak ako laik neviem, co to je (aj ked som to uz pocul). Da sa to vysvetlit v jednej vete tak, aby bolo zrejme aj to, preco je to zle?

> zpocatku (zbytecne) spousta
> veci v i386 asmu.

A to je preco tragicky blbe?

> Taky jsem laik, zacatky Linuxu docela dobre podle me okomentoval Linusuv
> ucitel Tannenbaum.

Aha, mate nejaky odkaz na dalsie citanie?

Dakujem,

wek