OT Chvala Linuxu, den stvrty, vecer

Marek Peca marek na duch.cz
Úterý Únor 12 23:22:49 CET 2013

> Toto je podla mna uplne zle (aj ked s dobrym zamerom), ale to je na inu
> debatu.

Uprimne, opravdu nechapu, co na tomto uryvku -- a na jeho z velke casti
skvele fungovani v praxi Jadra -- muzes pokladat za zle.

Weku, ukaz nejaky kus sveho kodu (abych nemusel sam hledat na Tvem webu ci
jinde -- urci sam neco reprezentativniho). Pokud se nepovazujes za dobreho
programatora, uvital bych pak odkaz na cizi kod, ktery pokladas, alespon z
tohoto hlediska, za dobry. Prosim, ne odkazy na metodicke prirucky.

Debatovat asi netreba, popr. muzeme pokracovat na soukromych mailech, ale
spis bych se rad podival, zda na odlisnem nazoru (vkusu) neco je.

> Mozete to prosim rozviest pre mna ako laika?

Co me tak rychle napada -- monoliticke jadro, zpocatku (zbytecne) spousta
veci v i386 asmu. Nerikam, ze to nemel delat, nebo ze je to dodnes uplne
blby OS -- sam jej pouzivam vylucne. Ale chybi ma a ta monoliticnost je
pro me jako pro cisteho uzivatele nechutna.

Taky jsem laik, zacatky Linuxu docela dobre podle me okomentoval Linusuv
ucitel Tannenbaum.

ZdraviM.