Vyucba elektroniky na Slovensku

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Úterý Únor 12 18:36:52 CET 2013

Znám dokonce firmu, která vyrábí DC-DC měniče a jediný, kdo tam může
normálně chodit je šéf. Ostatní jsou na vozíčkách. Pohodoví lidé,
fungují už asi 20 let. To jsou všechno předsudky. Nakonec pro vás může
jako externista - programátor dělat i úplný šílenec nebo Ind na opačným
konci světa. Pokud splní zadání a vyplatí se to, tak proč ne. I když
bude o šéfovi prohlašovat cokoli, bude to hindsky a tomu stejně nikdo
nerozumí.

Mrazík