Vyucba elektroniky na Slovensku

oklovap oklovap na gmail.com
Úterý Únor 12 17:47:22 CET 2013

Vedla v trojchlapovej firme je jeden so znizenou pracovnou schopnostou
(nejake problemy s chrbticou - 70 % invalid).
Hlava, ruky a aj vykony by som povedal porovnatelne s beznym
zamestnancom. uplne v pohode chlap.
Mohli by ste prosim uviest dovody, pre ktore by ste nezamestnali cloveka
so zmenenou prac schopnostou?
Teraz mi napada, ci spravne chapem a ci je clovek so zmenenou prac .
sch. vlastne ZTP.

mp