Detekce mezizavitoveho zkratu v DC motoru

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Únor 11 11:47:44 CET 2013

Dobrý den,

to je zajímavé, mám tu naprosto stejný problém ;-)

Motor při externím napájení co otáčku silně "cukne" a silně zvýší odběr,
samozřejmě je nutný provoz na malé napětí a s omezením proudu. Tím se dá
závada motoru jednoznačně identifikovat.

Pás je korejský, značka Sologium.

---
Jirka