Mg pole a indukovane napeti z prochazejiciho proudu?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Únor 11 11:29:41 CET 2013

Dobry den,

2013/2/11  <hutta.j na seznam.cz>:
> Omlouvam se nemam po ruce vhodny nastroj v kterem bych to nakresil a v
> malovani ve Windows jsem koaxial zvladl jen jako barevnou caru :-)
> Pokusim se o slovni popis.
> Mame krabicku v ktere je zdroj signalu V1 s vystupni impedanci definovanou
> R1, z krabicky vede koaxila (oranzova cara), jehoz stredem tece proud k
> odporu R2 jehoz druhy konec je pripojen na zem v krabicce, cili proud se
> nevraci stinenim koaxialu.
> V krabicce mame take "voltmetr", ktery je druhym koaxialem (zluta cara)
> pripojen k R2, stineni obou koaxialu jsou spojena u R2 a  zemnena jen na
> [...]

Teraz ste to vysvetlil tak, ze som to ochopil a myslim, ze to pochopil
aj Dano. Podla mna sa jedna o cisty presluch a metody ich potlacania.
Jednu tam mate prave zapojenu a je o tom asi 25 stranova kapitola v
knizke. Na to,aby ste zistil aky typ presluchu mate a kolko sa
naindukuje, potrebujete generator obdlznika, osciloskop a zosilnovac z
operaku. Merali sme to na vyske na labakoch... Zial uz si viac
nepamatam. Myslim si ale, ze to co sa Vam tam naidukuje sa pocita cez
slucky tvorenych stredom koaxialov a zemnenia, to je jeden pripad a
druhy je ked sa na to pozriete ako na kapacity. Zial s vypoctom vam
neporadim.

A.