Detekce mezizavitoveho zkratu v DC motoru

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Pondělí Únor 11 10:41:48 CET 2013

Kdysi jsem viděl obrázek, podkova s cívkou, velká tak aby konce
vycházely akorát na sousední pólové nástavce. Pustit do ní 50Hz z
malého trafa s omezením proudu a proud měřit. Když bude v cestě
siločar pól který má závit nakrátko, poteče podstatně větší proud.
Chce to porovnat s ostatníma pólama.

Tomáš