SW k curve traceru (bylo: Re: Akoze curve tracer, was: Hardwarova otazka)

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Únor 10 21:46:29 CET 2013

Ne.

Pokud bude ten SW napsaný KULTURNĚ pro Windows, bude fungovat i ve Wine.

Stačí se podívat třeba na UP! od Asixu, ten funguje dokonce i s USB,
jakkoliv Wine USB propojení stále ještě nativně neumí...

Nehledě k tomu, že existují vysloveně nadplatformní řešení (jo, znám
uživatelské problémy Javy), nebo lze mít Lin a Win verzi.

Nikdo nečeká x různých verzí/balíčků pro Linux (i když i to je možné,
ale podle mě je to jedna z jeho slabých stránek). Jsou i binárky
fungující ve většině běžných distribucí (jak to autoři dělají, to vědí
povolanější, než jsem já).

Prostě trochu rozumu a ohleduplnosti a žádné vendor lock. Je to pořád totéž.

---
Jirka