Mg pole a indukovane napeti z prochazejiciho proudu?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Neděle Únor 10 20:22:59 CET 2013

Dobry vecer,

prepacte, ze Vas vyrusim a napisem svoj nazor.

Myslim si, ze mate ten obrazok nakresleny nejak cudne? Minimalne tam
chyba ten silovy koaxial. Podla mna pojde skor o presluchy medzi
kablami a ci bude kapacitny alebo induktivny zavisi od impedancii na
budiacej aj zatazovej strane. Najlepsie to urcit meranim v reale.

A.