WiFi router 1Gb.

nesvacil@posys.cz nesvacil na posys.eu
Neděle Únor 10 13:02:36 CET 2013

Zdravim,
jen pro inspiraci s primo propojenim SATAIII a USB3 disku dosahuji rychlosti kolem 76 mega bytu za sec v prumeru za cely disk napr. 500GB /1TB pri kopirovani sector-sector s cache. Rychlost znacne kolisa na zacatku je klidne i 90MB/s.
I toto ovsem znamena na velkem disku nekolik hodin. S USB2/SATA2 to je cca 2x tak delsi. Pro zalohy typu plna fault zaloha je to docela rozdil tj. zda to dobehne pres noc/vikend ci jen nekolik hodin. Pro inkrementalni zalohy to jiz tak dulezite neni,
ty mohou jet za provozu.

Zde nejaky NAS pokud to neni primo mirror na urovni RAID s pripojenim aspon pres USB3/SATA3 moc nema vyznam pouzivat. Vzhledem tomu, ze doma ma vetsina lidi hodne filmu, tak se k tomu jiz blizi. Nakup lechtatek z al... a podobnych je k nicemu.
Nejlepsi je disk pripojit primo. To je moje doporuceni.

Jirka