WiFi router 1Gb.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Neděle Únor 10 11:50:10 CET 2013

To mate asi pravdu, mam Synology DS108j. Udelal jsem maly test, jednou s
routerem a jednou prime pripojeni PC na NAS. Kopiroval jsem soubor 2GB z
PC Win8 64-bit na NAS a pak opacne:

1) Propojeni PC - router - NAS
PC -> NAS rychlost ve Win8 6,5 MB/s
NAS -> PC rychlost ve Win8 9,4 MB/s, v Total Commanderu 7,8 MB/s

2) Propojeni PC - NAS
PC -> NAS rychlost ve Win8 6,7 MB/s
NAS -> PC rychlost ve Win8 9 MB/s, v Total Commanderu 8,2 MB/s

Hodnoty jsou orientacni, PC a HDD taky nejsou nejnovejsi. Zajimave je,
ze Total Commander to smerem z NASu na PC nejak omezuje, rezim
kopirovani mam pritom bez vyrovnavaci pameti.

Router tedy zatim menit nebudu.

Martin Hanek