Akoze curve tracer, was: Hardwarova otazka

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Únor 9 17:47:52 CET 2013

Pro buzení FET jako DUT je to trochu jednodušší, stačí zdroj napětí. Asi
vyfiltrovat PWM a pro jistotu kontrolovat dalším kanálem ADC (stačí
pomalu). Musel by se přidat sledovač s OZ aby bylo napětí dostatečně
tvrdé - Milerova kapacita FETu udělá své.
Buzení bipoláru proudem je větší oříšek ale napadá mi třeba Howlandův
odvod, řízený napětím z předchozího.
Při napájení čistě z USB je otázka, zda je rozsah přípustných budících
napětí a proudů dostatečný. Nyní je už zřejmé, že se neobejdeme bez
pomocného zdroje záporného napětí pro měření ve III. kvadrantu. Můžeme
tedy dále diskutovat jeho konstrukci.

Mrazík