Akoze curve tracer, was: Hardwarova otazka

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Únor 9 13:06:05 CET 2013

A este jedna otazka - ak teda berieme, ze meranie dvojpolu (teda diody
a podobne) je teda teoreticky zvladnute.

Co trebars s tranzistormi? Pre jednoduchost napriklad bipolarne. Viem,
ze to komplikujem - povodne sa vychadzalo z poziadavky merania
zeneriek.
Zrejme by to chcelo dva podobne zdroje. Alebo ten druhy (bazovy prud)
by bol realizovany "klasicky", lebo treba podstatne mensie prudy a
napatia.

O rychlost vzorkovania MCU by som nemal zatial obavy. Kolegovia
spominali trebars ARM-y, to je pouzitelna moznost.