Re: Kondenzátory do zdroje pro monitor

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Únor 9 17:23:47 CET 2013

Zdravím,
taky mi před cca 2 měs. odešel monitor, u sos se dají koupit značkové
kondy bohužel větší, tak jsem tam dal ještě menší(z nějaké zásoby zn.
Jamicon) než původní, za necelé dva měsíce bylo po nich. Teď tam mám
nějaké neznámé ale rozměrově sedící 105°C, ale jestli se s tím ještě
něco stane(1920x1200) tak tam dobastlím ty Nippony.
S pozdravem,
Miloš Dašek