Re: Kondenzátory do zdroje pro monitor

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Únor 9 17:10:38 CET 2013

 9.2.2013, 16:59:57

Ono je predevsim potreba, aby to byly Low-esr, zda na 105 nebo 85 st.C
uz je mene vyznamne. Bohuzel, uz jsem se nekolikrat setkal s tim, ze
se mi pultovy prodejce, pri pozadavku na L-esr snazili prodat obycejne 105,
neb pry je to to stejne. Grrrrrr!
CapXon IMHO zadna velka hitparada neni, byt je ve spotrebni
elektronice hojne osazovan.
Kvalitni jsou Nipon, Elna (sony), nektere Panasoniky, Wishay, nebo i
Samsungy.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz