ViewMate - bylo DPS iteadstudio.com

Pátek Únor 8 19:32:01 CET 2013

Co nema fungovat dobre? Kicad export, Kicat gerber viewer, nebo ViewMate?
Podle nastaveni jak jsem posilal sedi vsechno, ted uz v obou
prohlizecich jak jsem odpoledne zkousel, ten KiCadi mel v predchozich
verzich aspon u me problemy,  VM by mel jako profi nastroj fungovat
dobre a desky byly vzdycky tak, jak jsem to tam videl.