ViewMate - bylo DPS iteadstudio.com

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Únor 8 18:10:17 CET 2013

Opravdu Vam to funguje dobre?
Uznavam, ze jsem nekompatibilni s modernim SW. Ten miva, jak je
dneska dobrym zvykem, otevirani souboru (tedy asi to hlavni, co se
po nem chce) vzdy jako neco jineho nez File ->Open. No a krome
toho miva pro me nepochopitelne ovladani. To je ale drobnost.

Nicmene kdyz uz tam ty soubory naimportuju a nejak preziju to, ze si
to samo meni zoom, tak pak vrtacka naprosto nesedi s Gerberem.
Jednak se nekryje a je uplne jinak velka, druhak ani geomericke pomery
jednotlivych der navzajem nesedi.
Exportoval jsem to z Eagle pomoci CAMu od PragoBoardu, nic jsem
na nem nemenil ani nenastavoval.

Asi me to chce odradit od posilani dat vyrobcum a chce mi to naznacit,
ze si mam tistaky delat i nadale sam.

PL

********************************

From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, February 08, 2013 2:16 PM
Subject: Re: DPS iteadstudio.com

To je v principu uplne podobne, jestli bitmapa nebo gerber,  jen jsou
extra vrstvy spoju, masky a potisku, vrtaci data z toho proste vypadnou
a je to zase seznam nastroju a souradnic...
Jen to musi byt spravne nastaveno - to overuju tim prohlizecem, jediny
ktery jsem nasel free a rozumne funguje ;-)