*.hex pro PIC - poradte

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Únor 8 12:43:56 CET 2013

Honzo,

díky za nabídku, zatím to asi nevyužiju. Mám tu něco podobného, i když
ještě LS TTL (z dávných dob, kdy tahle technologie byla špičková). 8
dekád, velikost desky s externím LED displayem tak někde mezi formáty A5
a A6 ;-)

Mně nedělá problém to počitadlo realizovat jakkoliv klasicky, stejně to
nakonec bude CD4553 + D348 + tři transistory. Mám na to navržený DPS už
cca dva roky a funkčnost byla tehdy zcela OK.

Šlo mi skutečně o to udělat pokus s MCU a dotáhnout to do nějakého
provozuschopného stavu. Jak to dopadlo, je popsáno...

Jo a pořád platí to tykání ;-)

---
Jirka