*.hex pro PIC - poradte

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Únor 8 07:30:06 CET 2013

Jano - da sa.
Nastavis s i typ MCU (Configure->Select device), potom importnes hex
(File->Import), teraz by si uz mal v programovej pamati (View->Program
memory) vidiet nejaky rozumny obsah. Teda pre teba to rozumne nebude,
len same btfsc :-) Vsimni si dolu tri "zalozky", kde si perzeras bud
surovy hexa obsah alebo disassemblovany vystup. Ak si zapnes simulator
(Debugger->Select Tool->MPLAB SIM), mozes si tento obsah krokovat
pomocou F7 a ostatnych klaves, nastavovat breakpointy, prezerat datovu
pamat.

Inak pripada mi to ako vystup z nejakeho C kompilatora.

Vela zdaru