Dalsi vyroba PCB fotocestou

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Únor 7 21:38:13 CET 2013

On 2/7/2013 6:51 PM, Petr Labaj wrote:
> Takze ten resist musi byt proklate citlivy.

Urobil som maly pokus:

Zobral som styri male kusky dosky s negativnym rezistom (cinsky, z
Digole) s tym, ze ich budem postupne osvetlovat 5 minut, 10 minut, 15 a
20 minut.

Ako zdroj som pouzil jednu jedinu UV led z DX, krmenu 10mA.

Predloha bola nasvecovana zo vzdialenosti 10cm cez 5mm obycajne okenne sklo.

Vysledok:

5 minut - perfektne
10 minut - ziaden rozdiel (takze 15 a 20 minut nemalo zmysel skusat)
3 minuty - neplatny pokus
2 minuty - nedostatocne, odplavoval sa aj exponovany rezist.

Takze s citlivostou je to tak.

Na obrazku (zlava doprava 10, 5 a 2 minuty)  (800kB)
http://static.bastl.sk/hwl/negexp2.jpg

-m-