Re: Re: Re: Re: Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Únor 7 13:43:19 CET 2013

Zdravím,

  Pro ty co sledovali kauzu uctovani u Twist-Online jak bylo kazdou hodinu
uctovane date i kdyz

nebyly.  Tak nakonec zakaznicke oddeleni se mi neozvalo, nicmene se mi ozval
ten

technik a ptal se jestli nekdo se mnou mluvil, ohledne toho problemu. Takze
problem uctovani

po hodine vyresen, meli tam chybu, ale nedelalo to u vsech sim karet a ne
uplne vzdy.

Takze hura muzeme testovat, tak toto povazuji za rozumne vitezstvi.

Zdenek Aster

"

"

"PK.