<html><body><div>Zdravím,</div><div> Pro ty co sledovali kauzu uctovani u Twist-Online jak bylo kazdou hodinu uctovane date i kdyz</div><div>nebyly.<span style="line-height: 21px;"> Tak nakonec zakaznicke oddeleni se mi neozvalo, nicmene se mi ozval ten </span></div><div><span style="line-height: 21px;">technik a ptal se jestli </span><span style="line-height: 21px;">nekdo se mnou mluvil, ohledne toho problemu. Takze problem uctovani </span></div><div><span style="line-height: 21px;">po hodine vyresen, </span><span style="line-height: 21px;">meli tam chybu, ale nedelalo to u vsech sim karet a ne uplne vzdy. </span></div><div><span style="line-height: 21px;">Takze hura muzeme testovat, </span><span style="line-height: 21px;">tak toto povazuji za rozumne vitezstvi.</span></div><div><br></div><div>Zdenek Aster</div><br><blockquote><div><div><blockquote style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div><div><blockquote>PK.<br><br>Dne 15. ledna 2013 15:41 Zdeněk Aster <<a href="mailto:Zdenek.Aster@seznam.cz">Zdenek.Aster@seznam.cz</a>> napsal(a):<br>
> Co tím jako chtějí říct, že to účtování po 1hodině vzniká nějakými,<br>> příchozími daty co mi posilájí nebo co? Já už asi 3 neděle čekám na<br>> vyjádření a asi žádné nebude, tak nastoupím s reklamacemi nic<br>
> jiného mě v tomto boji rozumné nepřijde i technik mi potvrdil, že<br>> mám přeneseno za hodinu asi 15KByte a spojení se nerozpadá,<br>> přesto mám každou hodinu naúčtovaný 1MB........<br>><br>> Zdeněk Aster<br>
><br></blockquote></div></div></blockquote></div>
</div></blockquote></body></html>