RE: GM v ČR (Re: Nakup soucastek v Bratislavskem GME)

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Středa Únor 6 07:16:58 CET 2013

Nojo, to nesmíte chodit do Elitronu :-). Já v Liberci taky chodím nakupovat jen vyjímečně. Hlavě kvůli cenám. Ta prodejna je přestěhovaná ne zrušená. Jenže když potřebujete drobnost za dvacku je trochu hloupé přidávat 100,- za poštovné. A abych Elitron jen nepomlouval, nedávno jsem potřeboval rychle ATEGA8 a ve Farnellu ho měli asi za 300 a v GES ho zrovna neměli. V Elitronu ho sice neměli, ale objednal mi ho a platil jsem asi 80,-. Takže mě jednou vyjímečně mile překvapil. Já většinou kupuji drobnosti za pár korun, takže by to poštovné dost prodražilo. A jelikož pravidelně jezdím přes ten Hradec není problém tam doběhnout go GESu. Obvykle mě tam během 5ti mitut obslouží.

	Martin.