GM v ČR (Re: Nakup soucastek v Bratislavskem GME)

Úterý Únor 5 18:33:28 CET 2013

No me by hlavne asi uz nenapadlo jit kupovat soucastky pres pult...
Taky uz tu zrsili asi posledni prodejnu (teda mozna pry prestehovali ale
netusim kam, ale stejne tam nikdo nechodil, kdyby se jeste pobliz dalo
zaparkovat (do 50m) tak bych tam obcas pro nejakou nouzovku sel ale
takhle radsi to kilo postovneho zaplatim a uz taky mi nic dlouho
nehorelo tak, aby to nepockalo na dalsi vetsi objednavku.
To byly casy, kdyz jsem se slavnostne v 80. letech vypravil do Prahy,
pesky obehnul vsechny 3-4 zname prodejny a stejne mel pulku seznamu a v
tom 80% nahrad ;-) Jako treba permanentne nesehnatelne odpory 4k7, to
byl orisek ;-) Zadny internet ani telefon, na blind ;-)