Nakup soucastek v Bratislavskem GME

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pondělí Únor 4 22:20:29 CET 2013

Nerikam ze by se neorientoval, ale potom co clovek ceka ve fronte pul hodiny
a pred nim je x lidi ktery maji seznam na papirku, pres pult jej ctou
prodavaci a u kazde polozky resi co presne chteji (vyber delaji az na miste
po prohlednuti 3 variant - radial/axial, roztec, rozmer) tak me fakt nebavi
stiznosti pri dodani seznamu na papiru primo do ruky s tim ze tam maji jen
skladove cislo a jmeno polozky.

Navic skladove cislo nedava prostor k chybe. Na zadne strane (nadavat muzu
jen sobe kdyz spatne vyberu a zjistim to az doma).
Delam v elektroprumyslu a tam je PN proste zakon, neveri ze kdyz jim tam
napisu ze chci neco jako STM32F407VET6  tak prodavac opravdu projde cely
nazev. Clovek pak muze dostat jine pouzdro, jiny pocet pinu, gfp, dil, plcc
Mozna se jim to hure hleda, ale ja se taky nebudu muset vracet kdyz zapoji
nekdo z nich fantazii.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Labaj
Sent: 4. února 2013 21:57
To: HW-news
Subject: Re: Nakup soucastek v Bratislavskem GME

Pani v Brnenskem GM je fajn a orientuje se dobre.
Ja jim to davam vzdy s kodem, kratkym a dlouhym nazvem, nejak takhle:

Ks  Obj.c.       Popis
Cena/kus
25 821-048  ARK500/2EX, Šroubovací svorkovnice do DPS, modrá    2.95

a nikdy jsem nemel problem.
Mozna zkuste zmenit popis a retoriku, pujde to snadneji.  (... ze me vic
nezajima...)

PL