Nakup soucastek v Bratislavskem GME

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 4 21:57:27 CET 2013

Pani v Brnenskem GM je fajn a orientuje se dobre.
Ja jim to davam vzdy s kodem, kratkym a dlouhym nazvem,
nejak takhle:

Ks  Obj.c.       Popis                                                                             Cena/kus
25 821-048  ARK500/2EX, Šroubovací svorkovnice do DPS, modrá    2.95

a nikdy jsem nemel problem.
Mozna zkuste zmenit popis a retoriku, pujde to snadneji.  (... ze me vic nezajima...)

PL

From: <hw na itherm.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, February 04, 2013 9:38 PM
Subject: RE: Nakup soucastek v Bratislavskem GME

Naposled me pani v brnenskem GME dojala tim ze podle jejich kodu se jim to
spatne hleda (vzdy davam seznam typy "trimr 20K kod xxx-xxx").
Tak jsem ji zduraznil ze kod tam ma proto abych dostal presne co jsem si
vybral a ze me vic nezajima.

Priste aby jim clovek napsal i ve kterem regalu to maji a ktera krabicka.

Pavel