PIC32 rychlost atd...

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Únor 4 16:30:29 CET 2013

Nie je pinovo kompatibilny s PIC18 v malych puzdrach (DIP28, TQFP44).
Vacie puzdra (TQFP64 a TQFP100) maju toho spolocneho podstatne viac.
Ale zato su PIC32 velmi dobre kompatibilne so 16-bitovymi PIC-mi,
ktore ale nepouzivate, takze Vam je to zbytocne.

Len poznamka: ak trvate na mikroe, nemozem Vam to odopierat, ale
Micrchip ma XC32 C/C++ kompilator zadarmo - bez obmedzenia na velkost
generovanej binarky, ale s obmezdenim optimalizacii udajne na O2 (hoci
to optimalizuje aj nad O2 - pouzivam ho na takmer vsetky hobby
projekty s PIC32), pripadne si mozete buildnut vlastnu odnoz GCC
http://retrobsd.org/wiki/doku.php/doc/toolchain-mips (tento pouzivam
na kompilovanie RetroBSD)... niekde som to videl aj ako hotove
binarky.
Alebo chipkit PIC32 kompilator
https://github.com/jasonkajita/chipKIT-cxx-build (s tymto nemam
skusenosti)