PIC32 rychlost atd...

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Únor 4 16:18:53 CET 2013

Ale jo ja si to zkusim - MikroE ma kompiler do 8kB jako plne funkcni
demo - takze si pri pristi objednavce par kousku koupim a zkusim i na zivo.

Priznam se, ze me nenapadlo, ze u PIC32 nekdy skoncim, ale ted me nad
tim prinutilo uvazovat to nasobeni pomerne velkych cisel v tom solarnim
reglu, ktere je sice uplne tupe, ale pomerne dost to zdrzuje. Neprve
jsem tam mel PIC16 ted jsem tam soupnul PIC18 - podotykam, ze oba to
zvladaly, ale na druhou stranu je to navyseni vykonu za stejne prachy.

Mel jsem ale zafixovano, ze PIC32 se dela jen v pomerne nadupanych
verzich s hodne nohama a spoustou pameti. A zjistuju, ze jsou dokonce i
za par penez. Jen uz to holt neni pinove kompatibilni.

Radek Vicek