Proudovy omezovac 4A

Slavomir Tomascik stomascik na gmail.com
Neděle Únor 3 13:41:44 CET 2013

Zdravim,

nedavno som to kupoval na nabijanie LiFePO4 do aku vrtacky.
Za par penazi sa tomu da nastavit vystupne napetie a prudove
obmedzenie. Nevyhovovalo by?
http://www.ebay.com/itm/370707642205?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Je tam osadeny neaky SX3478, a najst datasheet... ale funguje to
dobre, aj ked ja to pouzivam tak na 2A, malo by to 4A zvladnut.
Datasheet toho obvodu je
http://www.doc88.com/p-643530904547.html
ale ako by z oka vypadol obvodu AX4005, a ten sa da lahko najst.

Slavo T.